Friday, February 11, 2011

Cita-citaku

Salam and good morning. Sudah lama jugak la aku tak post eit? Okay, back to the title ...
Semua orang ada cita-cita kan? Semua orang mesti sedang menyusun perjalanan masing-masing ya?
aku pun mempunyai cita-cita, aku harap aku akan dapat masuk Universiti dan lulus dengan cemerlang dalam apa yang aku lakukan, dan berharap aku akan menjadi insan yang mulia dan dirahmati Allah (Amin).
Tapi aku mesti berusaha dengan kuat sebab aku tak nak jadi macam pepatah nie
 'Actions Speak Louder Than Words'. (tidak berbaloi). Dan aku mengharapkan korang semua juga mencapai kejayaan yang diidam-idamkan. (nak khawin ke, belajar ke, main bola ke dll...) :)


post kali ini akan diakhiri dengan IniAnwarHadi. enjoy! :)






XXDORKXX

Latest Instagrams

© Curitan Aqalili. Design by FCD.